دسته‌بندی نشده

کیفیت درب ضد سرقت

کیفیت و امنیت درب ضد سرقت به چه مسائلی بستگی دارد؟

مهم‌ترین مساله در خصوص در ضد سرقت استفاده از قفل‌های با کیفیت است. قفل این درب‌ها با قفل‌های معمولی تفاوت دارد و دارای زبانه‌هایی از جنس فولادی است و به هیچ‌وجه نمی‌توان آن  ها را مورد تخریب قرار داد. حتی می‌توان برای ایجاد امنیت بیشتر انواع قفل دیجیتال که دارای سیستم اعلان حریق و سرقت هستند را بر روی این درب‌ها نصب نمایید. در این صورت با ایجاد ضربه محکم و یا دستکاری، قفل به صورت خودکار به تلفن همراه شما هشدارهایی ارسال خواهد کرد.
مسأله بعدی چهارچوب و استراکچر درب است. در این درب‌ها از ورق‌های فولادی در بین رویه‌های درب ضد سرقت استفاده شده است که از بریدن درب جلوگیری می‌کنند.
مورد بعد در مورد نحوه نصب درب ضد سرقت است. برای نصب حتماً باید از یک نصاب درب ضد سرقت کمک بگیرید تا درب به درستی نصب و رگلاژ شود. رگلاژ نادرست درب موجب می‌شود تا با خراب کارهایی بتوان درب را به راحتی باز نمود.
توصیه به ما شما این است که در هنگام خرید درب ضد سرقت با افراد با تجربه مشورت و از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید درب نمایید.

درب لابی ضد سرقت

مدل دیگری از در ضدسرقت، درب لابی است. این درب ها دارای ابعاد بزرگتری نسبت به درب‌های آپارتمانی هستند و معمولاً به صورت یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه در بازار موجود است. درب لابی ضد سرقت از جمله درب‌های لوکس در بازار است. این درب‌ها به طور معمول دارای رویه‌هایی از جنس چوب هستند و در برابر تابش مستقیم نورخورشید و رطوبت بسیار مقاوم هستند.

انواع درب ساختمانی

به غیر از درب‌های ورودی ساختمان که همان درب‌های ضد سرقت، درب لابی و درب حیاط هستند از درب‌های دیگری نیز در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. درب داخلی ساختمان دارای انواع و کاربردهای مختلفی است. از درب اتاق گرفته تا درب سرویس بهداشتی و انواع درب آکوستیک و ضد صدا. جنس درب‌های داخلی نیز متفاوت است. درب اتاقی چوبی، درب ام دی اف، درب پی وی سی، هایگلاس، لمینت، لمینکس از انواع درب داخلی موجود در بازار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =