دسته‌بندی نشده

درب ضد سرقت چیست

درب ضد سرقت چیست

از مهم‌ترین مدل‌های درب ورودی ساختمان، درب ضد سرقت است. این درب‌ها با اینکه زمان کوتاهی است که وارد بازار ایران شده است، به سرعت توانسته جای درب‌های قدیمی را بگیرد و این هم حاکی از امنیت و ظاهر شیک و زیبای این درب است. درب ضد سرقت از سری درب های فوق امنیتی است که به راحتی می‌توانید از تولیدکنندگان درب ضد سرقت آن را تهیه و نصب نمایید. با افزایش درخواست خرید درب ضد سرقت تولیدکنندگان سعی کرده‌اند بهترین و متنوع‌ترین مدل‌ها را تولید نمایند تا از این طریق موجب افزایش فروش این محصول شوند. درب ضد سرقت لوکس و درب ضد سرقت مدل ونوس از پر طرفدارترین مدل‌های در ضد سرقت در بازار است که شما می‌توانید این درب‌ها را با قیمت مناسب از تهیه نمایید.

آیا نصب درب ضد سرقت به معنای ایجاد امنیت کامل برای منزل شماست؟

همان‌طور که اشاره شد درب ضدسرقت از باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین مدل‌های درب ورودی برای ساختمان‌ها است. این درب‌ها در مقابله ورود سارقین و اهرم نمودن بسیار مقاوم هستند. قفل درب ضد سرقت به راحتی باز نمی‌شود و یا امکان ساخت کلید برای این قفل‌ها کار بسیار مشکلی است، به گونه‌ای که اگر کلید را گم کرده و یا در منزل جا بگذارید، برای باز نمودن درب کار بسیار سختی را پیش رو خواهید داشت و به احتمال زیاد باید از یک قفل‌ساز ماهر کمک بگیرید.
اما با تمام این تفاصیل نمی‌توان گفت نصب درب ضد سرقت به معنای ایجاد امنیت صد در صدی برای شما است. زیرا در هر صورت ممکن است سارقان راه حلی برای نفوذ به منزل شما پیدا کنند. به همین جهت توصیه می‌شود حتی با وجود خرید درب ضد سرقت باز هم مسائل امنیتی را رعایت نمایید. همچنین می‌توانید از انواع قفل دیجیتال و یا دوربین مدار بسته برای منزل خود استفاده نمایید. همچنین نکته مهم‌تر در مورد امنیت درب‌های ضد سرقت این است که باید دربی که خریداری می‌نمایید دارای استانداردهای لازم باشد.

کاتالوگ محصولات توسکا چوب رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید.

tooska-doors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نوزده =